Friday 17 November 2017

Raportowanie stock opcje zwrot podatku


Jeśli otrzymasz opcję kupowania zapasów jako zapłatę za swoje usługi, możesz mieć dochód, gdy otrzymasz opcję, gdy skorzystasz z opcji lub gdy pozbędziesz się opcji lub akcji otrzymanych podczas korzystania z opcji. Istnieją dwa rodzaje opcji na akcje: Opcje przyznane zgodnie z planem zakupu akcji pracowniczych lub planem opcji motywacyjnej (ang. Incentive stock option) są ustawowymi opcjami na akcje. Opcje na akcje, które nie są przyznawane ani w ramach planu zakupu akcji pracowniczych, ani w planie ISO, są niestatycznymi opcjami na akcje. Patrz Publikacja 525. Dochód podlegający opodatkowaniu i nie podlegający zwrotowi. o pomoc w ustaleniu, czy przyznano Ci ustawową lub niestateczną opcję na akcje. Ustawowe opcje na akcje Jeśli twój pracodawca przyzna ci ustawową opcję na akcje, generalnie nie wliczasz żadnej kwoty do dochodu brutto, kiedy otrzymujesz lub realizujesz opcję. Jednak w roku, w którym wykonujesz system ISO, możesz podlegać alternatywnemu podatkowi minimalnemu. Więcej informacji można znaleźć w instrukcji Form 6251. Masz dochód do opodatkowania lub odpisaną stratę, gdy sprzedajesz akcje kupione przez korzystanie z opcji. Zasadniczo traktujesz tę kwotę jako zysk lub stratę kapitału. Jeśli jednak nie spełnisz specjalnych wymagań dotyczących okresu przechowywania, będziesz musiał traktować przychody ze sprzedaży jako zwykłe dochody. Dodać te kwoty, które są traktowane jako płace, na podstawie udziału w ustalaniu zysków lub strat w rozporządzeniu zapasami. Patrz Publikacja 525 w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat rodzaju opcji na akcje, a także zasad dotyczących zgłaszania dochodu i sposobu zgłaszania dochodu do celów podatku dochodowego. Opcja motywacyjna - Po wykonaniu zlecenia ISO, powinieneś otrzymać od swojego pracodawcy formularz 3921 (PDF), wykonanie opcji na akcje motywacyjne w sekcji 422 (b). Ten formularz zgłosi ważne daty i wartości potrzebne do określenia prawidłowej kwoty kapitału i zwyczajnych dochodów (jeśli ma to zastosowanie), które mają być zgłaszane po powrocie. Plan zakupów pracowniczych - po pierwszym przekazaniu lub sprzedaży akcji nabytej poprzez skorzystanie z opcji przyznanej zgodnie z planem zakupu akcji pracowniczych, powinieneś otrzymać od swojego pracodawcy formularz 3922 (PDF), przekazanie akcji nabyte w ramach planu skupu pracowników Sekcja 423 (c). Ten formularz będzie zawierał ważne daty i wartości potrzebne do określenia prawidłowej kwoty kapitału i zwykłych dochodów, które mają być zgłaszane po powrocie. Niestacjonarne opcje na akcje Jeśli twój pracodawca przyzna ci niestateczny program akcji, kwota przychodu, który ma zostać uwzględniony, oraz czas na jego włączenie zależy od tego, czy można łatwo określić uczciwą wartość rynkową opcji. Łatwo określona uczciwa wartość rynkowa - Jeśli opcja jest aktywnie sprzedawana na ustalonym rynku, możesz łatwo określić uczciwą wartość rynkową opcji. Patrz Publikacja 525, aby zapoznać się z innymi okolicznościami, w których można łatwo określić wartość rynkową opcji oraz zasady ustalania, kiedy należy raportować przychód dla opcji o łatwo możliwej do ustalenia uczciwej wartości rynkowej. Nie łatwo określona wartość rynkowa - większość niestosujących opcji nie ma łatwej do ustalenia wartości godziwej. W przypadku opcji niestanowiących opcji bez łatwo możliwej do ustalenia wartości godziwej, nie ma żadnego zdarzenia podlegającego opodatkowaniu w momencie przyznania opcji, ale należy uwzględnić w przychodach godziwą wartość rynkową akcji otrzymanych podczas wykonania, pomniejszoną o zapłaconą kwotę, przy korzystaniu z opcji. Masz dochód do opodatkowania lub odpisaną stratę, gdy sprzedajesz akcje otrzymane przez korzystanie z opcji. Zasadniczo traktujesz tę kwotę jako zysk lub stratę kapitału. Szczegółowe informacje i wymagania dotyczące raportowania znajdują się w Publikacji 525. Strona ostatnio sprawdzona lub zaktualizowana: 17 lutego 2017 r. Błędy dotyczące zwrotu podatku, których należy unikać przy pomocy opcji na akcje i ESPP Bruce Brumberg i Lynnette Khalfani Kluczowe punkty Opcje na akcje i plany zakupu akcji dla pracowników przynoszą własne specjalne kwestie dotyczące zeznania podatkowego. Najczęstsze błędy, których należy unikać to podwójne liczenie dochodów, błędne określenie podstawy kosztów lub błędne obliczanie podatków od dochodu ESPP. Innymi częstymi błędami są: pobudzenie obliczania AMT, nadpłaty AMT i zapominanie o przenoszeniu strat w kapitale. Ten sezon podatkowy może być mylący, jeśli sprzedano akcje w 2018 roku. Ostrzeżenie: W przypadku sprzedaży akcji należy złożyć ze swoim formularzem IRS Formularz IRS 8949 i Plan D. Aby uniknąć nadpłaty podatków, pamiętaj o kwestiach dotyczących kosztu za sprzedaż akcji w formularzu IRS 1099-B. Musisz składać zarówno Formularz 8949, jak i Zaplanuj D, gdy raportujesz sprzedaż akcji na swoim zeznaniu podatkowym. Do końca stycznia powinieneś otrzymać formularz IRS W-2, jak zwykle. Pokazuje on wszelkie zwyczajne dochody wynikające z opcji na akcje lub planów nabycia akcji pracowniczych. Jeśli sprzedałeś akcje w 2018 r., Do połowy lutego Twój dom maklerski prześle Ci formularz IRS 1099-B, który zwykle zmienia się w ich własne oświadczenie zastępcze. Formularz 1099-B przedstawia sprzedaż akcji w ciągu roku. IRS otrzymuje oba te formularze. Rozszerzenie informacji podanych na formularzu 1099-B doprowadziło do wprowadzenia formularza 8949, który należy zgłosić wraz z planem D, gdy zgłaszasz sprzedaż akcji. Formularz 8949 zawiera listę szczegółowych informacji o każdej sprzedaży akcji, natomiast harmonogram D agreguje sumy wszystkich kolumn w tym formularzu, aby zgłosić całkowite długoterminowe i krótkoterminowe zyski i straty z kapitału. Ponadto w przypadku korzystania z udziałów ESPP w 2018 r. I formularza IRS 3921 w przypadku korzystania z systemu ISO w 2018 r. Otrzymasz również formularz IRS 3922. Zastanawiasz się, co zrobić z Twoim W-2, zmienionym formularzem 1099-B lub formularzem 3921 i 3922 Nie dość wiem, jak i gdzie zgłosić sprzedaż zasobów firmy na formularzu 8949 i harmonogramu D Nawet jeśli zatrudnisz kogoś do obsługi zeznania podatkowego (specjaliści od podatku są pomocni), możesz jednak skorzystać z wiedzy na temat podstaw przedstawionych w tym artykule na temat raportowanie podatku dochodowego dla akcji spółki. Centrum podatkowe tej strony internetowej zawiera także opisane diagramy formularza 8949 i wykazu D, przedstawiającego sposób raportowania sprzedaży akcji na zeznaniach podatkowych. Jeśli chcesz zgłosić dochody z ograniczonych akcji lub ograniczonych jednostek magazynowych, zobacz artykuł towarzyszący. Co nowego w sezonie podatkowym w 2017 r. Chociaż reforma podatkowa prawdopodobnie w 2017 r., Nie wpłynie to na dochody z podatków w 2018 r. Warto jednak pamiętać, że kilka lat temu IRS wprowadziła duże zmiany w formularzu Formularz 1099-B dotyczący sprzedaży akcji. Stworzyły to zamieszanie w formularzu 8949 raportującym ze sprzedaży zapasów nabytych w wyniku rekompensaty kapitałowej i wzrosły ryzyko nadpłaty podatków. W odniesieniu do sezonu zwrotu podatku za rok 2017 (obejmującego sprzedaż akcji w 2018 r.) Formularze i zasady nie uległy zmianie, chociaż ryzyko nadpłaty pozostaje. W przypadku sprzedaży akcji nabytych w wyniku rekompensaty kapitałowej, ważne jest, aby zrozumieć zasady dotyczące kosztów i kosztów opisane poniżej. Błędy związane z raportowaniem podatków Aby unikać Oto wskazówki dotyczące unikania typowych pułapek (zobacz także związane z FAQ pytania dotyczące błędów dotyczących opcji na akcje). Błędy nr 1: Podwójny zliczanie opcji dochodów Nie pozwól, aby twoja W-2 wyruszyła w górę. Podczas korzystania z NQSOs, nawet jeśli nie sprzedajesz żadnych akcji, różnica między ceną wykonania a wartością rynkową (FMV) tych akcji będzie traktowana jako zwykły dochód i uwzględniona w polu 1 formularza W-2 oraz w inne pola dochodów państwowych i lokalnych (zob. FAQ zawierające schemat arkusza formularza W-2 dla NQSOs). W przypadku ISO, tylko wtedy, gdy dokonasz dyskwalifikacji, dochód pojawi się na twoim W-2, ale nie pojawi się wstrzymanie (zobacz FAQ z ilustrowanym schematem formularza W-2 dla tej sytuacji). Nie podejmuj bolesnie kosztownego błędu podwójnego obliczania dochodów Firmy określają również dochody z NQSO, umieszczając je w polu 12 formularza W-2, używając kodu V (nie wymaganego dla ISO, ograniczonych zapasów lub uprawnionych podatków ESPP). Kiedy przyjrzymy się wierszowi Inne dochody na formularzu 1040 (wiersz 21 w formularzu 2018), nie popełnij błędu w wykazie kwoty podanej w polu 12 Twojego W-2 lub jakiegokolwiek dochodu już uwzględnionego w polu 1 w celu otrzymania odszkodowania . Zawarłeś już go jako część linii 7 formularza 1040 (płace, pensje, napiwki itp.). To byłoby boleśnie drogie podwójne liczenie dochodów Alert: Łatwo jest popełnić ten sam błąd za pomocą ESPP, którzy nie są podatni. ponieważ raportowanie podatkowe W-2 jest takie samo jak w przypadku nie kwalifikowanych opcji na akcje. Aby dokładnie sprawdzić, ile wynagrodzenia pochodziło z wynagrodzenia w porównaniu z opcjami, porównaj swój roczny odcinek wypłaty z W-2. Różnica między tymi dwoma oświadczeniami powinna ujawniać dochód z opcji. Błąd nr 2: Nieudane zgłoszenie ze sprzedaży Jeśli w zeszłym roku skorzystałeś z NQSO w Stanach Zjednoczonych, formularze W-2 zostaną wyświetlone wstrzymane podatki federalne, stanowe, ubezpieczenie społeczne i podatki Medicare. wraz z rozkładem na ćwiczeniach, które będą traktowane jako zwykły dochód. Nie musisz odmówić wykonywania ISO lub zakupu ESPP z podatkiem. niezależnie od tego, czy posiadałeś lub sprzedawałeś akcje na zakupie. Ponadto, jeśli sprzedałeś akcje w trakcie roku podatkowego, Twój pośrednik powinien przesłać formularz IRS 1099-B z informacją o sprzedaży. Korzystając z 1099-B, zgłaszasz formularz IRS 8949 i plan D dochód ze sprzedaży, a także inne informacje z 1099-B. Chociaż obecnie 1099-B zawiera więcej informacji niż to było używane, nie pokazuje podatków pobieranych z podatku dochodowego, chyba że uruchomiono rezerwowe potrącenie. Pamiętaj, aby to zrobić, nawet w przypadku ćwiczeń bezgotówkowych, w których wszystkie dochody są już w Twoim W-2. Pamiętaj, aby zgłosić sprzedaż, nawet bezgotówkowym ćwiczeniu, w którym wszystkie dochody są już w Twoim W-2 i wydaje się, że nie ma dodatkowych zysków ze sprzedaży. W niektórych przypadkach bezgotówkowych, w zależności od prowizji, nadal będzie niewielki zysk lub strata krótkoterminowa. Jak wyjaśniono w następnej sekcji, na temat podstawy opodatkowania, nie będziesz przekraczać dochodów. W szczególnych sytuacjach, w których broker nie ma obowiązku podawania Formularza 1099-B do ćwiczeń bezgotówkowych (zob. Powiązane FAQ), powinieneś zgłosić sprzedaż na formularzu 8949. Alert: Nawet jeśli nie masz dochodu z tytułu sprzedaży poza to, co pojawia się na W-2, nadal musisz zgłosić sprzedaż na Formularzu 8949 i Zaplanuj D. Jeśli nie, możesz spodziewać się listu z IRS (patrz powiązane FAQ). IRS rozszerzyła swoją technologię w ciągu ostatnich kilku lat i może łatwo dopasować i porównać e-składane dokumenty informacyjne (np. Formularz 1099-B) przeciwko zgłoszonym deklaracjom podatkowym. Błąd nr 3: Błędne obliczenia podstawy opodatkowania Kiedy sprzedajesz swoje akcje, cena sprzedaży (ponownie, po prowizji) minus podstawa kosztu równa się zyskowi lub stracie kapitału. Zmieniony raport 1099-B przedstawia podstawę opodatkowania w polu 1e (zamiast pola, oświadczenia zastępcy pośrednika mogą używać kolumn z taką samą numeracją). Jednak informacje o kosztach podane do IRS w polu 1e formularza 1099-B mogą być zbyt niskie lub pole może być puste. Dzieje się tak dlatego, że zasady dotyczące sprawozdawczości opartej na kosztach są obowiązkowe tylko w odniesieniu do zapasów nabytych w 2017 i później. Ponadto, w przypadku akcji nabytych z tytułu opcji przyznanych przed 2017 r., Brokerzy mogą uwzględnić w ramach podstawy jedynie rekompensatę wywołaną w trakcie wykonywania czynności. Dalsze potencjalne zamieszanie, akcje nie nabywane za gotówkę, takie jak akcje z operacji zamiany akcji, ćwiczenia SAR lub ograniczone nabycie uprawnień są uważane za niepotwierdzone papiery wartościowe. Na formularzu 8949 zawsze używaj podstawy kosztowej i wpływów brutto na formularzu 1099-B. Są to dane, które otrzymuje IRS. Na formularzu 8949 zawsze używaj podstawy kosztu i zysków brutto pokazanych na formularzu 1099-B lub sformatowanego oświadczenia zastępczego ze swojego brokera. Chcesz zgłosić dane, które otrzymuje IRS. To nie Twoja firma, ani broker, ani firma IRS dokonują niezbędnych zmian w formularzu 8949. Kilka poprawek w sytuacjach typowych: jeśli podstawa kosztów w ramce 1e formularza 1099-B jest zbyt niska, nadal zgłaszasz to w kolumnie (e). Dokonaj odpowiedniej korekty w kolumnie (g) formularza 8949 i umieść kod B w kolumnie (f). Jeśli pole 1e będzie puste, po prostu zgłaszasz poprawną podstawę w kolumnie (e) formularza 8949. Jeśli twój 1099-B nie odejmuje prowizji lub innych opłat z wpływów (choć powinien), nie dodawaj ich do podstawy kosztowej na Formularz 8949. Zamiast tego, dostosuj kwotę w kolumnie (g) i dodaj kod E w kolumnie (f). Alert: Musisz dokładnie podać koszty na formularzu 8949 i wprowadzić wymagane korekty, aby uniknąć podwójnego opodatkowania dochodów już zgłoszonych w ramach rekompensaty na Twoim W-2. Niektórzy ludzie błędnie korzystają z ceny wykonania jako podstawy ich NQSOs (podobny błąd sięga także z ESPP-em). Ale Twoja podstawa na stanie to kwota, którą zapłaciłeś za wykonanie opcji (lub zakup akcji ESPP) oraz kwotę dochodu zawartą na twoim W-2 w wyniku ćwiczenia (lub zakupu). Każdy rodzaj ćwiczenia może stworzyć własnego zamieszania z raportowaniem akcji sprzedanych w trakcie realizacji lub później. Na przykład w przypadku sprzedaży do pokrycia, jeśli sprzedano tylko niektóre z akcji w trakcie wykonywania akcji, nie chcesz zgłaszać swojego formularza 8949 i harmonogramu D do kosztu wszystkich zrealizowanych akcji. Doprowadziłoby to do znacznie większej podstawy opodatkowania i straty kapitałowej z tytułu sprzedanych akcji. W Centrum podatkowym w tej witrynie zapoznaj się z naszym filmem podatkowym oraz specjalną sekcją Raportowanie sprzedaży akcji firmy. Posiada adnotacje na temat diagramów formularza 8949 i harmonogramu D dla raportowania sytuacji związanych ze sprzedażą wszystkich typów odszkodowań i ESPP. Błąd nr 4: Zanieczyszczenie obliczeń AMT przez wykluczenie ISO Czasem ludzie nie mówią swoim księgowym lub urzędowi skarbowemu o opcjach na akcje motywacyjne, które sprawowali i utrzymywali, że mogą uważać, że ćwiczenie bez sprzedaży jest niemożliwa do zrealizowania. Więc oni w dobrej wierze stwierdzają, że księgowy lub IRS nie musi wiedzieć. Inni mogą zapomnieć o ćwiczeniach ISO, zwłaszcza, że ​​wartość akcji nie jest odzwierciedlana w W-2. Alternatywnie możesz wiedzieć zbyt dobrze o oczekiwanym wyniku AMT na papierowych zyskach z ostatnich lat ćwiczeń i wstrzymania. Ponieważ nie ma śladu papierowego W-2, zastanawiasz się, dlaczego twój księgowy lub IRS musi wiedzieć o twoim ćwiczeniu. Kontrola mogłaby ujawnić, że poprzednie obliczanie AMT nie było brane pod uwagę. Problem z tym pominięciem spowoduje, że twoje alternatywne minimalne obliczenie podatku będzie nieprawidłowe. Powód: kiedy ćwiczysz ISO, a następnie przechowujesz akcje przez rok kalendarzowy ćwiczeń, nie masz bieżących regularnych dochodów. Zamiast tego masz dochód na cele AMT. Ponadto, gdy nadejdzie czas na sprzedaż zapasów, zostanie to zgłoszone IRS. Kontrola mogłaby ujawnić, że poprzednie obliczanie AMT nie było brane pod uwagę. Wraz z zapłaceniem podatków wstecz, które zawdzięczasz, wtedy również zapłaciłeś odsetki i kary. Jeśli nie możesz wymyślić gotówki za należne podatki z powrotem do AMT, możesz opracować plan płatniczy w IRS. Alert: ćwiczenia ISO w danym roku podatkowym są zgłaszane na formularzu 3921 na początku następnego roku. Ten formularz pomaga zbierać informacje dotyczące raportowania sprzedaży akcji ISO na zeznaniu podatkowym i pomaga w obliczeniach AMT podczas ćwiczeń. IRS otrzymuje także kopię formularza, zapewniając, że IRS wie o twoim ćwiczeniu ISO, a zatem wszelkie AMT wywołane przez dochód z ćwiczeń. Szczegółowe informacje można znaleźć w artykule z innego miejsca na tej stronie. AMT jest zasadniczo zaliczką na podatek od ISO. Formularz IRS 6251 służy do określenia kwoty, jeśli występuje, AMT. Błąd nr 5: zaniedbanie przeprowadzania przekazów AMT AMT jest w zasadzie przedpłaceniem podatku od ISO. Formularz IRS 6251 służy do określenia kwoty, jeśli występuje, AMT. Zgłaszasz ćwiczenie ISO w wierszu 14. Choć może to potrwać dłużej niż chcesz odzyskać zapłacone pieniądze, w następnych latach otrzymujesz kredyt za AMT. Musisz obliczyć wartość AMT w każdym przyszłym roku, dopóki kredyt nie zostanie zużyty, nawet przed sprzedażą magazynu ISO. Tradycyjnie kredyt rocznie jest ograniczony do kwoty, o jaką twój zwykły podatek dochodowy przekracza kwotę AMT, a wszelkie niewykorzystane kredyty są przenoszone (informacje o nowym zwrotnym kredycie można znaleźć na poniższym alertu). Niektórzy ludzie zapominają o korekcie z lat poprzednich na AMT i nie przekazują kredytów do wykorzystania w latach, gdy ich regularne dochody przekraczają dochód AMT. Aby uniknąć tego błędu, spójrz na swoje przeszłe podatki i sprawdź, czy w tym roku można było przenieść kredyt AMT. Jeśli tak, to IRS Formularz 8801 to miejsce, w którym znajdziesz swój kredyt. Formularz 8801 jest również używany do obliczenia, ile kwoty kredytu AMT, jeśli takowe, będzie można przenieść do następnego roku. Formularze i instrukcje można pobierać na stronie irs. gov. Alert: W ramach zwrotu refundacji AMT kredyty AMT w wieku powyżej trzech lat mogą alternatywnie odzyskać do 50% rocznie niewykorzystany kredyt. Jednakże przepis ten nie został przedłużony poza rok podatkowy 2017. (Aby uzyskać szczegółowe informacje, zobacz najczęściej zadawane pytania na temat zwrotnego kredytu AMT.) Błąd nr 6: Nieumyślne przepłacanie AMT w roku sprzedaży ISO Zasady podatkowe, które mają zastosowanie do sprzedaży akcji ISO po zapłaceniu AMT wprawiają w zakłopotanie nawet ekspertów. Gdy masz AMT dla swojego magazynu ISO, zasadniczo musisz zachować dwa zestawy rekordów: jeden dla zwykłego podatku dochodowego, a drugi dla bieżących obliczeń AMT. Musisz to zrobić, aby prawidłowo wykorzystać kredyt, aby zmniejszyć przyszłe podatki. Stan ISO jest przykładem tego, co eksperci podatkowi nazywają dwojakimi aktywami bazowymi, ponieważ mają inną podstawę do regularnego podatku dochodowego, a drugą dla AMT. Jak wyjaśnia Kaye Thomas w swojej doskonałej książce Rozważ Twoje opcje. Zyski lub straty z tytułu sprzedaży tego składnika aktywów AMT nie są takie same jak zwykłe zyski lub straty podatkowe. Jeśli nie jesteś czujny na tę sytuację, możesz zakończyć niepotrzebnie płacenie więcej niż wymagany podatek. Kluczem do uniknięcia płacenia lub obliczania większej liczby AMT, niż jest to wymagane w przypadku sprzedaży papierów wartościowych w Stanach Zjednoczonych, jest również zgłoszenie (jako wartość ujemną) skorygowanego zysku lub straty w linii 17 części I formularza AMT 6251. Podobnie jak w przypadku każdej sprzedaży papierów wartościowych , zgłaszasz sprzedaż zapasów na formularzu 8949 i Schedule D (ale również przygotuj wersję AMT, którą nie złożysz). Zyski lub straty kapitałowe dla zwykłego podatku dochodowego będą zależeć od ceny wykonania akcji oraz od tego, czy cena akcji w sprzedaży była niższa, równa lub większa niż cena wykonania ISO. Twoja podstawa AMT będzie wyższa niż regularna podstawa opodatkowania, ponieważ obejmuje spread na ćwiczeniach. Kluczem do uniknięcia płacenia lub obliczania większej ilości AMT niż jest to wymagane w przypadku sprzedaży akcji ISO jest również zgłaszanie (jako wartość ujemna) skorygowanego zysku lub straty na linii 17 części I formularza AMT 6251. Ta kwota stanowi różnicę między stały podatek dochodowy i zyski kapitałowe AMT. Ale w niektórych sytuacjach, gdy sprzedajesz zapas w momencie utraty AMT, ta negatywna kwota może zostać ograniczona przez 3000-roczne ograniczenie strat kapitałowych. Instrukcje dla formularza IRS 6251 zawierają szczegółowy przykład tej sprzedaży. Błąd nr 7: Zniesienie podatków Z ESPP Program zakupów akcji pracowniczych, zgodny z art. 423 Kodeksu Skarbowego, pozwala na zakup akcji przez potrącenie z tytułu odliczenia po opodatkowaniu z rabatem do 15 na podstawie wartości godziwej firmy. Alert: Nie należy uwzględniać rabatu w roku zakupu, chyba że sprzedajesz również akcje w tym samym roku. Jeśli posiadasz udziały przez okres ponad jednego roku od daty zakupu, a ponad dwa lata po rozpoczęciu okresu oferty, będziesz miał zwykły dochód w roku sprzedaży równy mniejszej z rzeczywistych zysków ze sprzedaży lub rabat ceny zakupu na początku oferty (zob. powiązane pytania z przykładami opodatkowania). Bez względu na to, jak długo posiadasz udziały w programie ESPP, twoja podstawa opodatkowania jest ceną zakupu plus każdą kwotę, którą rozpoznałeś. Pełne zniżki nie kwalifikują się do traktowania zysków kapitałowych nawet wtedy, gdy posiadasz swój majątek dłuższy niż jeden rok. Jednak poza dyskonto wszystkie dodatkowe zyski są traktowane jako długoterminowe zyski kapitałowe. Jeśli nie spełnisz ESPP okresów posiadania, w roku sprzedaży masz przychód z tytułu odszkodowania równy spreadowi przy zakupie, tzn. Różnica pomiędzy wartością rynkową akcji w dniu zakupu a zdyskontowaną ceną, za którą zapłaciłeś. Bez względu na to, jak długo posiadasz udziały, podstawą opodatkowania jest cena zakupu plus dowolna kwota dochodu, który rozpoznałeś. W zależności od tego, kiedy kupiłeś akcje i jak broker raportuje część wynagrodzenia dotyczącą skorygowanej wersji formularza 1099-B, podstawa kosztowa wymieniona w tym formularzu może być niepoprawna lub pusta (zobacz inny artykuł z powodu i jak kierować odpowiednią sprawozdawczością podatkową na formularzu 8949). W przypadku sprzedaży papierów wartościowych z ESPP, które nie podlegają podatkowi w ramach sekcji 423 IRC, opodatkowanie. wraz z potencjalnymi błędami w raportowaniu jest podobny do tego dla NQSO. W przypadku wszystkich typów ESPP zapoznaj się z sekcją ESPP: Podatki, zaawansowane w celu uzyskania szczegółowych informacji i przykładów, w tym pomocne FAQ dotyczące szeregu błędów zwrotu podatków ESPP. Ostrzeżenie: w odniesieniu do ESPP, które podlegają podatkowi w ramach sekcji 423, zakupy w danym roku podatkowym są zgłaszane na formularzu 3922 na początku następnego roku. Formularz pomaga zbierać informacje dotyczące raportowania sprzedaży akcji ESPP na zeznaniu podatkowym. Szczegółowe informacje można znaleźć w artykule z innego miejsca na tej stronie. Błąd nr 8: brak możliwości śledzenia podziału zasobów Jeśli wykonałeś normy ISO i podział akcji przed sprzedażą, musisz upewnić się, że specjali podatkowy wie, ile akcji zostało przyznanych w porównaniu z liczbą otrzymaną w wyniku podziału akcji . W przeciwnym razie twój księgowy może założyć, że masz większą preferencję AMT niż faktycznie, a ostatecznie zapłacisz więcej podatku niż powinieneś. Podziały wpływają również na podstawę opodatkowania (nie są dyskryminacją) niezależnie od tego, czy pochodzą z ćwiczeń ISO lub NQSO, zakupów ESPP czy ograniczonych uprawnień do zasobów. Przykład: Stado, które posiadasz, miało 100 pozycji na akcję. W przypadku podziału 2 na 1 masz dwukrotnie większą liczbę akcji, a Twoja podstawa wynosi obecnie 50 na akcję. Błąd nr 9: Nie spisuj bez wartości papierów wartościowych Jeśli pracowałeś dla firmy, która się zbankrutowała, nie zapomnij wziąć straty od całkowicie bezwartościowych zapasów firmy, które możesz posiadać. Aby uzyskać stratę, firma musi skutecznie być z rynku i nie można mieć uzasadnionego oczekiwania na możliwość sprzedaży swojego magazynu. Jeśli kupiłeś akcje w takiej firmie, twoje straty są równe kwocie zapłaconej za swoje udziały. Zgłaszasz bezwartościowe zabezpieczenie na formularzu 8949 i Schedule D, a musisz przestrzegać zasad dotyczących strat kapitałowych i przeniesień. Zgłaszasz bezwartościowe zabezpieczenie na formularzu 8949 i Schedule D, a musisz przestrzegać zasad dotyczących strat kapitałowych i przeniesień. W przypadku NQSOs wartość podstawowa w dniu wykonania (tj. Cena wykonania powiększona o dochody ujęte w spreadach) stanowi podstawę Państwa posiadania. Twoje wpływy wynoszą oczywiście zero. Nie możesz odpisać żadnego dochodu, który wcześniej zgłosiłeś, ani podatków, które zapłaciłeś w związku z nabyciem akcji. Oszczędność podatkowa jest zazwyczaj taka sama, gdy oszustwa w papierach wartościowych spowodowały, że stado straciła większość lub większość jej wartości, zgodnie z wyjaśnieniami w FAQ na ten temat. Bezwartościowe zapasy muszą zostać spisane w roku, w którym stają się bezwartościowe, a data sprzedaży, którą umieścisz na formularzu 8949 i na Dacie harmonogramu, jest ostatnim dniem odpowiedniego roku podatkowego. W innym przypadku musisz zmienić zeznanie podatkowe, aby skorzystać z odpisu. Masz siedem lat na zmianę swojego zwrotu za bezwartościowe papiery wartościowe, a nie na zwykłe trzy. Błąd nr 10: Niekorzystanie ze specjalnych sekcji przepisów podatkowych Łatwo jest przeoczyć całkowicie legalne ulgi podatkowe, szczególnie dla osób posiadających opcje i akcje założycieli. Sekcja 1202 i sekcja 1045 Internal Revenue Code są szczególnie istotne dla założycieli i pracowników z zapasami w startupach. Jeśli Twoja firma została oficjalnie uznana za kwalifikowaną korporację małych firm na mocy sekcji 1202, można wykluczyć zysk ze sprzedaży zapasów do 10 milionów lub 10-krotność dostosowanej podstawie tego zapasu, jeśli posiadasz go przez więcej niż pięć lat lat. Dla wykwalifikowanych małych firm kupowanych od 27 września 2017 r. 100 zysków może zostać wyłączonych z podatku dochodowego od osób prawnych (0) i pominięto z kalkulacji AMT (przedtem kwota wykluczona wynosiła 50). Po serii rozszerzeń, Ustawa o Ochronie Amerykanów przed Podatkami Podatkowymi (PATH) z 2018 r., Uchwalona pod koniec 2018 r., Na stałe wprowadziła to specjalne traktowanie podatkowe dla akcji QSB nabytych po 27 września 2017 r. Posiadacz zakwalifikowanego magazynu małych przedsiębiorstw może , alternatywnie, w ciągu 60 dni od sprzedaży sprzedaż w dowolnym innym kwalifikowanym małym przedsiębiorstwie (bez podatków) przekręcać (bez podatku). Należy jednak uważać na tak zwane schronienia podatkowe dla dochodu z opcji. Często to, co wygląda zbyt dobrze, aby mogło być prawdziwe, przyciąga uwagę IRS i może powodować zwrócenie podatków i kar. Błąd nr 11: Uderzanie matematyki i zapominanie o utracie kapitału Jeśli nie udało się uniknąć pierwszych 10 błędów: gratulacje. Większość ciężkiej pracy jest za tobą. Następny błąd dotyczy wszystkich podatników, w szczególności tych, którzy ręcznie wypełniają deklaracje podatkowe. Może wydawać się dziwne, ale wiele błędów jest czysto matematycznych. Zwróć uwagę na obszary, w których jest to szczególnie łatwe do popełnienia błędów: dodawanie i odejmowanie w sposób właściwy, w tym wszelkie zyski i straty w kapitale, które zostały obliczone w prawidłowym harmonogramie D Oblicz procent w prawidłowy sposób Spójrz na właściwą linię na stole podatkowym, obliczając kwotę Podatek należny Pamiętaj o wykorzystaniu strat z tytułu utraty kapitału w ubiegłym roku, po pierwsze aby zmniejszyć zyski kapitałowe, a następnie do 3000 zwykłych dochodów. Nawet jeśli Twój powrót jest przygotowywany przez specjalistów z branży podatkowej, spiesz jeszcze kilka chwil, aby sprawdzić, czy nie są przesuwne. Zadawaj pytania o wszystko, co nie ma sensu. Błąd nr 12: mechaniczne błędy Nie należy podejmować się prostych błędów, które mogą opóźnić przetwarzanie zeznania podatkowego i podlegać karze IRS. Nawet jeśli Twój powrót jest przygotowywany przez specjalistów z branży podatkowej, spiesz jeszcze kilka chwil, aby sprawdzić, czy nie są przesuwne. Zadawaj pytania o wszystko, co nie ma sensu. Oprogramowanie podatkowe i zwracanie się do ekspertów podatkowych o sprawdzenie twojego zwrotu może zmniejszyć wiele błędów. Urząd skarbowy twierdzi, że deklaracje składane elektronicznie mają wskaźnik błędów mniejszy niż 1 w porównaniu z 20 wskaźnikami błędu dla ręcznych zgłoszeń. Usługi IRS e-file i Free File są regularnie aktualizowane pod kątem zmian w prawie podatkowym. Ale nawet elektroniczne zgłoszenia nie przydadzą się na przykład w transponowanych numerach ubezpieczenia społecznego (nazwiska na zwrotach muszą być zgodne z numerami ubezpieczenia społecznego w bazie danych Social Security Administration). Przedłużenie na sześć miesięcy. Dla zeznań podatkowych, które są nazbyt skomplikowane lub potrzebujesz dodatkowego czasu, IRS ułatwił uzyskanie sześciomiesięcznego przedłużenia zgłoszenia w formularzu 4868 (zob. Powiązany FAQ nadal musisz płacić wszelkie należne podatki w normalnym terminie) . Nawet jeśli nie możesz zapłacić tego, co należne, możesz przynajmniej spisać, ponieważ kara za późne składanie zgłoszeń jest znacznie większa niż kara za opóźnienia w płatnościach. Termin nie może być dołączony do formularzy 1040EZ lub 1040A. Formularze IRS 1040EZ i 1040A nie zezwalają na dołączanie do wykazu D. Jeśli sprzedałeś akcje w ciągu roku podatkowego, musisz złożyć formularz IRS 1040. Uważaj na oszustwa pocztą elektroniczną. Urząd skarbowy wydał ostrzeżenia o oszustwach związanych z pocztą e-mail, w tym zwrot podatku. Zwroty nie są (jak sugeruje wiele z tych oszustw) wymagają oddzielnego formularza IRS. W rzeczywistości IRS nigdy nie wysyła podatników niechcianych e-maili nie prosi o szczegółowe informacje osobiste i finansowe przez e-mail. Status zwrotu. Na swojej stronie internetowej IRS zawiera narzędzie umożliwiające podatnikom informacje o statusie ich zwrotu (Wheres My Refund). Dzięki elektronicznie złożonym zwrotom informacje są dostępne 72 godziny po potwierdzeniu przez IRS potwierdzenia. Jeśli złożysz papierowy zwrot, informacje są dostępne trzy lub cztery tygodnie po złożeniu. Bruce Brumberg jest redaktorem naczelnym myStockOptions. Lynnette Khalfani jest prezesem TheMoneyCoach, a wcześniej była reporterką The Wall Street Journal i CNBC. Udostępnij ten artykuł: Edycja specjalna: Opcje raportowania Transakcje za podatki W tym tygodniu całe Forum Podatkowe dotyczące opcji raportowania handluje zwrotem podatku. Nie omówimy tutaj, jakie są opcje i jak z nich korzystać. W tym celu przejrzyj poprzednie Fora dyskusyjne w archiwum. (Nawiasem mówiąc, opublikowaliśmy Tydzień Opcji, ponieważ ta kolumna zabija dwie ptaszki jednym kamieniem, że tak powiem). Zanim jednak przejdziemy do opcji, przypomnimy: Jeśli wrócisz z powrotem do deklaracji podatkowej z 1998 roku Sierpień, termin nieprzerwanego składania dokumentów to około północy piątek, 15 października. Więc jeśli masz jakieś pytania pod gunem, wyślij je szybko do najdroższych. Spróbuj odpowiedzieć na nie w tygodniowym forum podatkowym. Połączenia i umieszczenia Sprzedaż i kupowanie połączeń i zestawień są zgłaszane, podobnie jak w przypadku zapasów. Wszystko idzie na Harmonogram D - zyski i straty kapitałowe. Nie zapomnij odjąć prowizji od ceny sprzedaży i dodać je do pierwotnego kosztu. Wykorzystaj wielki wykres na stronie 52 publikacji 550 - dochody i wydatki inwestycyjne, aby uzyskać inne wskazówki dotyczące określania ceny sprzedaży i podstawy. Jeśli twoje opcje wygasną, albo odwołają się do nich akcje podstawowe, musisz to wyjaśnić. Jeśli zakupiona opcja wygasła, wpisz datę ważności w kolumnie (c) i wygasła data wygenerowania w kolumnie (d). Jeśli opcja, którą przyznałeś, wygasła, wpisz datę ważności w kolumnie (b), a pismo wygasło w kolumnie (e). Opcje kontraktów terminowych lub indeksowych W przypadku transakcji regulowanych na kontrakty terminowe, kontrakty walutowe lub opcje dotyczące braku akcji (opcje na kontrakty futures na indeksy giełdowe lub indeksy giełdowe, takie jak indeks SampP 500), zasady dotyczące sprawozdawczości są nieco inne. Zyski i straty z tych papierów wartościowych są zgodne z regułą 6040 (patrz sekcja 1256 kodeksu podatkowego) i należy je najpierw zgłosić na formularzu 6781 - Zyski i straty z sekcji 1256 Kontrakty i skrzynie. Zasada 6040 mówi, że 60 zysków lub strat z tych umów traktowane jest jako długoterminowe, a 40 jest krótkoterminowe, bez względu na faktyczny czas ich posiadania. Ponadto, jeśli masz na swojej pozycji otwartej w jednym z tych papierów wartościowych na koniec roku, musisz udawać, że jego sprzedaż (lub, zaznacz je do obrotu w języku podatkowym) 31 grudnia. Wszystko to dotyczy części I formularza 6781 i naprawdę jest całkiem prosta. Wystarczy wpisać opis zabezpieczenia i odpowiedni zysk lub stratę. Nie są potrzebne żadne daty. Po przejściu przez formularz, końcowe liczby z linii 8 i 9 są następnie przesyłane do Schedule D, odpowiednio do linii 4 lub 11. Jeśli masz pozycje straddle, część II tego formularza jest dla ciebie. Musisz tylko postępować zgodnie z instrukcjami tutaj. Powodzenia. Shorting Against the Box Jeśli próbowałeś skrócić krótko w polu, ale zaczęła się konstruktywna reguła sprzedaży, po prostu zgłaszasz stratę jak każdą inną sprzedaż akcji. W przypadku daty sprzedaży użyj daty wprowadzenia pozycji długiej. Więc jeśli kupiłeś długich akcji na 6 października i nie spełniał zasad konstruktywnej sprzedaży, a następnie użyj 6 października jako datę sprzedaży na Harmonogram D. Nie zaszkodzi również włączyć konstruktywnej sprzedaży w kolumnie opisu, jak również. Zasada sprzedaży na mycie W przypadku, gdy strata ze sprzedaży zapasów lub opcji jest niedozwolona w wyniku reguły prania, masz przed sobą proces raportowania dwuliniowego. Po pierwsze, zgłaszasz stratę jak każdą inną stratę na Schedule D. Pokaż pełną kwotę straty jako ujemną w kolumnie (f). Ale w następnym wierszu, po prostu wprowadź sprzedaż prania w kolumnie opisowej (a) i wprowadź stratę jako liczbę dodatnią w kolumnie wzmocnienia (f). To wszystko, czego potrzebujesz dla tego elementu zamówienia. Krótkie pozycje Tylko wtedy, gdy zamknięta jest krótka pozycja, istnieje zdarzenie podlegające opodatkowaniu. Więc wystarczy podać krótką sprzedaż w roku, w którym je pokrywasz. Jeśli na koniec roku trzymasz otwartą pozycję krótkoterminową, nie musisz zapłacić podatku. Ale jeśli masz otwarte pozycje 31 grudnia, wpływy brutto odnotowane na formularzu 1099B - wpływy z transakcji brokera i giełdy wymiany będą większe niż kwota raportu z twojego zeznania podatkowego. Musisz załączyć harmonogram uzgodnień. Może to być zwykły arkusz papieru z Twoim imieniem i numerem ubezpieczenia społecznego. Napisz do załączonego harmonogramu w kolumnie (a), a następnie załączyć formularz, który powinien wyglądać mniej więcej tak: Wpływy brutto od firmy Broker. xxxx Mniejsza sprzedaż, która zostanie zgłoszona w przyszłym roku. yyyy Ogółem podano w Harmonogramie D. zzzz. Pokaż ostateczną liczbę jako łączną sprzedaż w kolumnie (d) na Harmonogramie D. Załącznik Miscellany Ponieważ transakcje opcyjne nie są zgłaszane na formularzu 1099B, ale muszą być zgłaszane na zeznaniu podatkowym, powinieneś zrobić proste uzgodnienie . Jeśli łączna cena sprzedaży, którą zgłaszasz na swoim zeznaniu podatkowym, jest większa niż kwota zgłoszona na twoim 1099B, prawdopodobnie nie będziesz mieć problemu, mówi Willy Weinstein, specjalista ds. Badań podatkowych w HampR Block w Kansas City, Mo. Jeśli to przypadku, płacisz więcej podatku niż Urząd Skarbowy uważa, że ​​powinieneś. Ale jeśli kwota, którą zgłaszasz, jest mniejsza (tj. Jesteś naprawdę złym sprzedawcą opcji), dołącz prosty harmonogram wyjaśniający różnicę. Pamiętaj, aby umieścić na nim swoje nazwisko i numer ubezpieczenia społecznego. Następnie pokaż różnicę jako sumę ryczałtową. Powiedzmy, że straciłeś 2000. Wystarczy pokazać, że 2000 jako różnica wynika z strat na transakcjach opcyjnych. Nie ma potrzeby pokazywać każdej transakcji. Będziesz mylić IRS. Pamiętaj, jeśli wszystko, co robisz, to opcje handlu, w ogóle nie dostaniesz formularza 1099B. Załóżmy, że po prostu skontaktuj się z szybkim wyjaśnieniem całkowitych przychodów ze sprzedaży (tj. Sprzedaży z opcji handlu). Zgodnie z ogólną zasadą przechowuj wszystkie dokumenty handlowe, w tym kupon i dowody sprzedaży, przez co najmniej trzy lata po terminie zwrotu podatku. Ale jeśli coś ma wpływ na przyszłe lata, to trzymaj się wszystkiego tak długo, jak długo ma znaczenie dla Twojego zeznania podatkowego, mówi Weinstein. Pamiętaj, że możesz połączyć własne harmonogramy handlowe. Upewnij się, że zawiera wszystkie te same informacje, co Harmonogram D. Następnie przenieś sumy całkowite do Harmonogramu D i napisz zobacz załączony harmonogram w kolumnie opisu. Wystarczy napisać różne kolumny. Zapoznaj się z artykułem Mike Bauers Schedule D, gdzie znajdziesz więcej przykładów tych wskazówek dotyczących raportowania. Jeśli wszystko inne zawiedzie, zawsze zawierają instrukcje IRS dotyczące planów podatkowych Schedule D. TSC w celu dostarczenia ogólnych informacji podatkowych. Nie mogą i nie próbują dostarczać indywidualnych porad podatkowych. Wszyscy czytelnicy są proszeni o konsultację z księgowym w razie potrzeby w odniesieniu do ich indywidualnych okoliczności. Jak raportować opcje na akcje w zeznaniu podatkowym Powyższy artykuł ma na celu dostarczenie ogólnych informacji finansowych mających na celu edukację szerokiego segmentu społeczeństwa, nie daje spersonalizowanego podatku doradztwo inwestycyjne, prawne lub inne biznesowe i profesjonalne. Przed podjęciem jakichkolwiek działań należy zawsze szukać pomocy u specjalisty, który zna konkretną sytuację, aby uzyskać porady dotyczące podatków, inwestycji, prawa lub innych spraw biznesowych i zawodowych, które wpływają na ciebie i twoją firmę. Ważna oferta Szczegóły i ujawnienia TURBOTAX ONLINEMOBILE Wypróbuj za darmo, kiedy składasz: TurboTax online i mobilna wycena opiera się na twojej sytuacji podatkowej i zależy od produktu. Absolutna Zero 360 federalna (1040EZ1040A) oferta 43 360 państw dostępna tylko w ofercie TurboTax Federal Free Edition może się zmienić lub zakończyć w dowolnej chwili bez powiadomienia. Aktualne ceny są ustalane w momencie drukowania lub pliku elektronicznego i mogą ulec zmianie bez powiadomienia. Oszczędności i porównania cen w oparciu o przewidywany wzrost cen oczekiwany w marcu. Specjalne oferty rabatowe mogą nie być ważne w przypadku zakupów w aplikacjach mobilnych. Program ExpenseFinder: Program ExpenseFindertrade jest dostępny przez cały rok jako funkcja QuickBooks Self-Employed (dostępny z TurboTax Self-Employed). ExpenseFindertrade spodziewa się pod koniec stycznia (koniec lutego dla aplikacji mobilnej). ExpenseFindertrade nie jest dostępny w firmie TurboTax Self-Employed dla osób z pewnymi rodzajami wydatków i sytuacji podatkowych, w tym z płatnymi kontrahentami lub pracownikami, do biura domowego lub faktycznego, zapasów, ubezpieczenia zdrowotnego na własny rachunek lub do emerytury, amortyzacji majątku, sprzedaży nieruchomości lub pojazdów oraz dochód z gospodarstwa. Dostępność historycznych transakcji dla importu może być różna w zależności od instytucji finansowej. Nie dotyczy wszystkich instytucji finansowych lub wszystkich kart kredytowych. QuickBooks Samozatrudniona oferta z TurboTax Self-Employed: Złóż swój własny zwrot kosztów za rok 2018 TurboTax na własny użytek przez 41817 i otrzymaj bezpłatną subskrypcję QuickBooks Self-Employed do 43018. Wymagana aktywacja. Zaloguj się do QuickBooks Self-Employed przez 71517 za pośrednictwem aplikacji mobilnej lub na adres e-mail selfemployed. intuitturbotax używany do aktywacji i logowania. Oferta ważna tylko dla nowych klientów QuickBooks Self-Employed. Zobacz QuickBooks w celu porównania cen. Jeśli używasz TurboTax Self-Employed do składania podatków w 2017, będziesz mieć możliwość odnowienia subskrypcji QuickBooks Self-Employed. Jeśli nie wykupisz TurboTax Self-Employed przez 41818, będziesz mieć możliwość odnowienia subskrypcji QuickBooks Self-Employed przez 43018 na kolejny rok z aktualnie obowiązującej rocznej stawki subskrypcji. Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z subskrypcji w ramach sekcji Rozliczenia z własnej firmy QuickBooks. Płaci za siebie (TurboTax Self-Employed): szacunki oparte na kosztach uzyskania przychodu obliczonych według stawki podatku dochodowego od osób samozatrudnionych (1537) w roku podatkowym 2018. Rzeczywiste wyniki różnią się w zależności od sytuacji podatkowej. W dowolnym czasie i miejscu: dostęp do internetu wymaga standardowych wiadomości i stawek transmisji danych do pobierania i korzystania z aplikacji mobilnej. Najszybsze zwroty możliwe: najszybsza zwroty podatku z ramkami czasowymi dotyczącymi elektronicznego i elektronicznego składania depozytów będą się różnić. Zapłacić za TurboTax ze swojej federalnej refundacji: Opłata za usługę zwrotu kosztów X. XX dotyczy tej metody płatności. Ceny mogą ulec zmianie bez powiadomienia. TurboTax Expert Pomoc, porady podatkowe i SmartLook: w zestawie z Deluxe, Premier i Self-Employed (przez telefon lub na ekranie) nie są dołączone do Federal Free Edition (ale dostępne do zakupu z pakietem Plus). Pomoc ekranowa SmartLook jest dostępna na komputerze, laptopie lub aplikacji mobilnej TurboTax. Eksperci firmy TurboTax dostarczają ogólnych porad, obsługi klienta i pomocy dotyczącej produktów, udzielając porad podatkowych tylko przez poświadczone CPA, zarejestrowanych agentów i adwokatów podatkowych. Dostępność funkcji zależy od urządzenia. Stanowe porady podatkowe są bezpłatne. Usługi, zakres wiedzy, poziomy doświadczenia, godziny pracy i dostępność są różne i podlegają ograniczeniom i zmianom bez powiadomienia. Funkcje zwrotu podatku, My Docs i My Analysis amp Advice: Dostęp do wszystkich dokumentów związanych z podatkami, które udostępniliśmy, jest dostępny do momentu złożenia zeznania podatkowego za rok 2017 lub przez 10312018, zależnie od tego, co nastąpi wcześniej. Warunki mogą się różnić i mogą ulec zmianie bez powiadomienia. 1 najlepiej sprzedające się oprogramowanie podatkowe: na podstawie zagregowanych danych dotyczących sprzedaży dla wszystkich lat podatkowych 2018 produktów TurboTax. Najpopularniejsze: TurboTax Deluxe jest naszym najpopularniejszym produktem wśród użytkowników TurboTax Online, którzy mają bardziej złożone sytuacje podatkowe. CompleteCheck: Objęte dokładnymi obliczeniami TurboTax i maksymalną gwarancją zwrotu. URBOTAX CDDOWNLOAD SOFTWARE TurboTax CDDownload produktów: Cena obejmuje przygotowanie podatków i drukowanie federalnych deklaracji podatkowych oraz bezpłatny federalny plik elektroniczny do 5 federalnych deklaracji podatkowych. Dodatkowe opłaty obowiązują w przypadku zwrotów stanu elektronicznego. Opłaty za pliki elektroniczne nie mają zastosowania do zwrotów stanu Nowy Jork. Oszczędności i porównanie cen w oparciu o przewidywany wzrost cen oczekiwany w marcu. Ceny mogą ulec zmianie bez powiadomienia. Najszybsze zwroty możliwe: najszybsza zwroty podatku z ramkami czasowymi dotyczącymi elektronicznego i elektronicznego składania depozytów będą się różnić. Zapłacić za TurboTax ze swojej federalnej refundacji: Opłata za usługę zwrotu kosztów X. XX dotyczy tej metody płatności. Ceny mogą ulec zmianie bez powiadomienia. Ta korzyść jest dostępna w przypadku produktów TurboTax Federal z wyjątkiem TurboTax Business. O naszych ekspertach od produktów TurboTax: Obsługa klienta i pomoc techniczna różnią się w zależności od pory roku. O naszych uznanych ekspertach podatkowych: doradztwo podatkowe za pośrednictwem telefonu jest wliczone w opłatę za usługi Premier i Home Business dla klientów Basic i Deluxe. Stanowe porady podatkowe są bezpłatne. Serwis, poziomy doświadczenia, godziny pracy i dostępność są różne i podlegają ograniczeniom i zmianom bez powiadomienia. Niedostępne dla klientów TurboTax Business. 1 najlepiej sprzedające się oprogramowanie podatkowe: na podstawie zagregowanych danych dotyczących sprzedaży dla wszystkich lat podatkowych 2018 produktów TurboTax. Import danych: importuje dane finansowe z uczestniczących firm. Import Quicken i QuickBooks nie jest dostępny w TurboTax zainstalowanym na komputerze Mac. Import z Quicken (2018 i wyżej) i QuickBooks Desktop (2017 i wyżej) dotyczy tylko systemu Windows. Import Quicken nie jest dostępny dla firmy TurboTax Business. Quicken produkty Quicken Inc. Quicken import może ulec zmianie.

No comments:

Post a Comment