Tuesday 5 December 2017

Raport projektu na rynku forex w indiach


Rynek walutowy (Forex lub FX w skrócie) jest jednym z najbardziej ekscytujących rynków o szybkim tempie. Do niedawna handel walutami na rynku walutowym był domeną dużych instytucji finansowych, korporacji, banków centralnych, funduszy hedgingowych i niezwykle bogatych osób. Pojawienie się internetu zmieniło się w ten sposób, a teraz jest możliwe, aby przeciętni inwestorzy mogli kupować i sprzedawać waluty łatwo za pomocą kliknięcia myszą za pośrednictwem rachunków maklerskich. Codzienne fluktuacje walut są zazwyczaj bardzo małe. Większość par walutowych przenosi mniej niż jeden cent dziennie, co stanowi mniej niż jedną zmianę wartości waluty. To sprawia, że ​​obrót jest jednym z najmniej zmiennych rynków finansowych wokół. Dlatego wielu spekulantów waluty polega na dostępności ogromnej dźwigni, aby zwiększyć wartość potencjalnych ruchów. Na rynku handlu detalicznego forex, dźwignia może wynieść nawet 250: 1. Większa dźwignia może być bardzo ryzykowna, ale z powodu ciągłego handlu i dużej płynności, brokerzy walutowi byli w stanie wywierać duży wpływ na standard branżowy, aby uczynić ruchy znaczące dla handlowców walut. Ekstremalna płynność i dostępność wysokiej dźwigni finansowej pomogły pobudzić dynamikę rynku lat 80. i sprawiły, że jest to idealne miejsce dla wielu przedsiębiorców. Pozycje można otwierać i zamykać w ciągu kilku minut lub mogą trwać miesiące. Ceny walut oparte są na obiektywnych względach podaży i popytu i nie mogą być łatwo manipulowane, ponieważ wielkość rynku nie pozwala nawet największym graczom, takim jak banki centralne, na ceny. Istnieje kilka możliwości dla inwestorów detalicznych. Osoby fizyczne mogą wykorzystywać instrumenty inwestycyjne na rynkach finansowych, wykorzystując cele długoterminowe lub krótkoterminowe transakcje, tj. Akcje, opcje, instrumenty pochodne, swapy, towary, nieruchomości, złoto, srebro, obligacje itp. Niektóre z tych instrumentów dają możliwość zarobienia pieniędzy . Indyjski rynek finansowy ma zaledwie dwa dekady i wymaga dużo dojrzałości. Niedawno niektóre z instrumentów handlowych są dostępne na rynku ze względu na internetowy obiekt, a wiele osób korzysta z technologii, aby zarabiać dodatkowe pieniądze w drodze obrotu na rynku futures lub na rynku pieniężnym wraz z towaru. W nadchodzących latach będzie wiele zmian, które będą miały miejsce ze względu na udział w giełdach zagranicznych BSE i NSE, a istotne zmiany będą miały miejsce w technologii w. r.t i dostęp do inwestorów detalicznych. Na rynku finansowym pojawi się wiele nowych produktów, które zapewniają łatwy dostęp inwestorom detalicznym do korzystania z tego samego. Jedną z takich działalności jest FOREX, która jest dostępna dla wielu inwestorów detalicznych. Większość ludzi nie wie, jak korzystać z tej handlowej metody, aby zarobić dodatkowe pieniądze, a pięknem tego produktu jest to, że możesz handlować 24 godziny, co daje możliwość dla ludzi, którzy mogą zrobić trochę handlu w późniejszych godzinach lub po pracy lub wcześniej. rankiem. Jak wszyscy wiemy, handel FOREX jest największym rynkiem globalnym i istnieje tak wiele kombinacji, z którymi można się zabezpieczyć. Badanie projektu jest próbą zagłębienia się w szczegóły różnych strategii stosowanych w handlu FOREX i zastosowania niektórych z powszechnie stosowanych strategii, aby czerpać zyski z tych nowych instrumentów, które szybko nadrabiają zaległości w Indiach. Badanie projektu ma na celu zajęcie się następującymi celami: Typy analizowanych kursów walut oraz sposób ich obrotu Badanie strategii i technik transakcyjnych FOREX Zastosuj powszechnie stosowane strategie dla FOREX Trading Study Wykresy FOREX (Waluty amerykańskie i brytyjskie są wykorzystywane do badania) Utwórz transakcję FOREX rejestrowanie i stosowanie strategii handlowych Przeprowadź ankietę, aby uzyskać perspektywę dla inwestorów detalicznych w witrynie FOREXSlideshare, korzystając z plików cookie, aby poprawić funkcjonalność i wydajność oraz zapewnić Ci odpowiednią reklamę. Jeśli nadal przeglądasz witrynę, zgadzasz się na korzystanie z plików cookie w tej witrynie. Zobacz naszą umowę użytkownika i politykę prywatności. Slideshare używa plików cookie w celu poprawy funkcjonalności i skuteczności, a także dostarczenia Ci odpowiednich reklam. Jeśli nadal przeglądasz witrynę, zgadzasz się na korzystanie z plików cookie w tej witrynie. Szczegółowe informacje można znaleźć w Polityce prywatności i umowie użytkownika. Odkryj wszystkie swoje ulubione tematy w aplikacji SlideShare Pobierz aplikację SlideShare do Save for Później nawet w trybie offline Przejdź do strony mobilnej Prześlij Zaloguj się Zarejestruj się Kliknij dwukrotnie, aby pomniejszyć projekt rynku walutowego Udostępnij tę kopię SlideShare LinkedIn Corporation 2017Slideshare używa plików cookie do ulepszenia funkcjonalności i wydajność i zapewnić odpowiednią reklamę. Jeśli nadal przeglądasz witrynę, zgadzasz się na korzystanie z plików cookie w tej witrynie. Zobacz naszą umowę użytkownika i politykę prywatności. Slideshare używa plików cookie w celu poprawy funkcjonalności i skuteczności, a także dostarczenia Ci odpowiednich reklam. Jeśli nadal przeglądasz witrynę, zgadzasz się na korzystanie z plików cookie w tej witrynie. Szczegółowe informacje można znaleźć w Polityce prywatności i umowie użytkownika. Poznaj wszystkie swoje ulubione tematy w aplikacji SlideShare Pobierz aplikację SlideShare do Zapisz na później, nawet w trybie offline Przejdź do strony mobilnej Prześlij Zaloguj się Zarejestruj się Kliknij dwukrotnie, aby pomniejszyć Wielki raport z projektu dotyczący wymiany walut i zarządzania ryzykiem Udostępnij tę kopię SlideShare LinkedIn Corporation 20171. STUDIUM KLIENTÓW BANKOWYCH I PRACOWNIKÓW W 4 BANKU MIEJSKIM MALEZJI 2. BADANIE NA PODSTAWIE OPODATKOWANIA LICENCJOBIORCY O OGRANICZONEJ NARZĘDZIE DO UBEZPIECZENIA NA ŻYCIE ODNOŚNIE OGRANICZONEGO OBIETNICY ICICI 3. STUDIUM O PERCEPCJI KLIENTA WOBEC ZWYCZAJNEGO FUNDUSZU UTI 4. STUDIUM O SKUTECZNOŚCI PROGRAM SZKOLENIOWY 5. BADANIE, W JAKI SPOSÓB CBD BĘDZIE POTENCJALNYM KANAŁEM W POSUWANIU BARIERĄ GEOGRAFICZNĄ W SPRZEDAŻY UBEZPIECZENIOWEJ DLA OSTATECZNEGO PROGRAMU ICICI 6. STUDIUM O IDENTYFOWANIU ŚWIADOMOŚCI WŚRÓD PRACOWNIKÓW KORPORACYJNYCH NA WYKORZYSTANIU WYŻSZYCH STUDIÓW W SZKOLNICTWACH TOP B A BADAŃ NA TEMAT PERYFERII HANDLOWEJ ORAZ OCZEKIWANIA WOBEC PRODUKTÓW KOTWY 8. STUDIUM, ABY ZNALEŹĆ POZIOM PENETRACJI PŁATNOŚCI PŁATNOŚCI KART WSTĘPNIE PRZED KWOTĄ POWIETRZNĄ 9. ANALIZA POD WZGLĘDU NA AKCJE PRZYGOTOWANIE CENA 10. analiza równ. zachowanie ceny akcji 11. analiza segmentów rynkowych 12. ANALIZA POZYCJI NABYWANIA KLIENTÓW, PREFERENCJI I ZADOWALAJĄCYCH WOBEC INWESTYCJI W FIRMIE ICICI ODPOWIEDZIALNOŚĆ NA ŻYCIE LIMITED 13. ANALIZA RYNKU FOREXU 14. ANALIZA WZORU FINANSOWEGO HANDLU 15. ANALIZA RÓŻNYCH INWESTYCJI PRZEDSTAWIAMY SPECJALNE ODNIESIENIA DO WZORÓW MUTUALNYCH 16. ANALIZA DO IDENTYFIKACJI DLA STOSOWANIA STD PRZEZ KLIENTA KOLEJACYJNA W KERALA JEST LEŻNEJ NIŻ ŚWIADCZENIE KRAJOWE 17. ANALITYCZNE OBOWIĄZKOWANIE KART KREDYTOWYCH PREMIUM 18. ŚWIADOMOŚĆ I POZYSZCZENIE HPP W PODCZAS PRACOWNIKÓW TRANSPORTOWYCH 19. PODSTAWA ŚWIADOMOŚCI TATA Z INDYWIDUALNEGO ODNIESIENIA DO TATA INDICOM WALKY 20. Świadomość kadry kierowniczej w prowadzeniu wyższych studiów 21. świadomość specjalistycznych usług w CENTRUM MEDYCZNYCH 22. STRUKTURA KAPITAŁOWA BHEL 23. badanie porównawcze tradycyjnego produktu z produktami ULIP 24. ANALIZA PORÓWNAWCZA W SPRAWIE OSTATECZNYCH PRODUKTÓW FIRMY ULIC ORAZ GŁÓWNYCH KONKURENTÓW, Z ZAWARTOŚCIĄ SZCZEGÓLNEGO SYSTEMU CZASU ŻYCIA 25. CONS ROZWÓJ BIZNESU DLA UŻYTKOWNIKA 26. postrzeganie samochodów hyundai 28. ZARZĽDZANIE ZGŁOSZENIAMI SPOŁECZNYCH DLA KLIENTA 29. OCZEKIWANIE OCZEKIWANIA, DOŚWIADCZENIE I POZIOM SATYSFAKCJI WOBEC DORĘCZENIU DOSTARCZONYCH W DWÓCH KOŁO WYMIANY MELAS 30. INFORMACJA O KLIENTA O CENTURIONU BANKU USŁUG PUNJAB (CBOP) 31. KLIENT ODPOWIEDZIALNOŚĆ DOSTAWCY USŁUG TELEFONICZNYCH W KRAJU ERODE Z SPECJALNYMI DANYMI ODNIESIENIAMI DO BSNL 32. ZNAJOMIENIE KLIENTA PRODUKTU UBEZPIECZENIU ŻYCIA NA ŻYCIE ŻYCIA ŻYCIA HDFC 33. ODPOWIEDZIALNOŚĆ KLIENTA NA UBEZPIECZENIU W DOMU 34. ODPOWIEDZIALNOŚĆ KLIENTA WOBEC TOWARÓW UBEZPIECZENIOWYCH Z UBEZPIECZENIAMI ICICI UBEZPIECZENIU ŻYCIA UCZESTNICZEGO 35. OCZEKIWANIE DLA KLIENTA WOBEC MKT LINKI ŻYCIA INIC ICICI 36. postrzeganie klienta wobec UTI MF 37. ZNAJOMOŚĆ KLIENTA W ZAKRESIE UTI WZAJEMNEGO FUNDUSZU 38. KLIENT PREF ampułka ZADOWOLENIE DLA YAMAHA 39. PRZYJAZNE I NALEŻNOŚĆ KLIENTA I POZIOM SATYSFAKCJI DOTYCZĄCE OCZEKIWANIA ZE SPECJALNE ODNIESIENIE DO YAMAHA 40. PREFERENCJE KLIENTA WŁĄCZONE MOBILNE KOMUNIKATY W ODNIESIENIU DO DOSTARCZONYCH USŁUG ED W PRYWATNYM POWIETRZU (PUBLICZNYM POWIETRZU) I PUBLICZNYM (BSNL) SEKCJA 41. Zadowolenie klienta o produkcie 42. Zadowolenie klienta względem usług finansowych 43. Zadowolenie klienta wobec usług finansowych świadczonych przez firmę KARVY 44. Zadowolenie klienta z usługami finansowymi w DJS STOCK I AKCJE LTD 45. ZALETY KLIENTÓW I POZIOM SATYSFAKCJI DOTYCZĄCE USŁUG SPRZEDAŻY DOSTARCZANYCH W P AM C MOTORS W ŚRODKU 46. PROJEKTOWANIE I ROZWÓJ SYSTEMU MONITOROWANIA PRODUKCJI 47. PROJEKT I ROZWOJ SYSTEMU INFORMACYJNEGO STUDENTA 48. Skuteczność istniejącego systemu oceny w CAG PRIDE 49. Skuteczność istniejącego systemu oceny w indiańskich liniach lotniczych 50. SKUTECZNOŚĆ USŁUG świadczonych na rzecz klientów indywidualnych BANKING 51. Skuteczność programu szkoleniowego w przemyśle papierniczym 52. Morale pracowników 53. poziom zadowolenia pracowników w stosunku do pracy w SPB 54. ewolucja techniki mgt 55. ZESTAWIONE FUNDUSZE TRADYCYJNE 56. CZYNNIKI WPŁYWAJĄCE NA OSIĄGNIĘCIE DYSTRYBUTORA WOBEC STRATEGII DLA INCR UZUPEŁNIAJĄCE TABELE RYNKU TATA INDICOM 57. Analiza współczynnika finansowego IMPACT PROJEKT 58. WYNIK FINANSOWY ELGI ELECTRIC amp INDUSTRIES LTD 59. wyniki finansowe HDFC BANK LIMITED 60. Analiza współczynnika efektywności finansowej 61. funkcjonowanie krosien energetycznych 62. Środki pomocy na rzecz zdrowia w przemyśle włókienniczym 63. HR ABSENTESIM 64. IDENTYFIKACJA POTENCJALNYCH DORADCÓW ZA UBEZPIECZEŃ ICICI UBEZPIECZENIU CZYTELNICZEGO 65. WPŁYW WYBRANYCH CZYNNIKÓW MAKROEKONOMICZNYCH NA STRATEGIE PRZEBIEGÓW WARTOŚCIOWYCH NIEKTÓRYCH ELEMENTÓW SZTUCZNYCH 66. ING vysya fundusze inwestycyjne 67. PORÓWNAWANIE BADAŃ TRADYCYJNYCH Z NOWE PRODUKTY ULIP 68. PROCEDURA KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ 69. kontrola zapasów 70. ZARZąDZANIE ZAPASAMI 71. OPCJE INWESTYCYJNE 72. WZORCA INWESTYCYJNA W SYSTEMACH DŁUŻNYCH WZAJEMNYCH INWESTYCJI FINANSOWYCH 73. WZÓR INWESTYCYJNY W SYSTEMIE DEBTU WZORÓW MUTYCZNYCH 74. wzór inwestycyjny inwestorów w ING VYSYA FUNDUSZE WZAJEMNE 75. WZÓR INWESTYCYJNY Z ZASADNICZYM ODNIESIENIEM DO MAŁYCH I ŚREDNICH SPÓŁEK KAPITALIZACYJNYCH 76. PATEA INWESTYCYJNA RNS 77. WZORY UŻYTKOWNIKA I PERSPEKTYWY KLIENTA DOTYCZĄCE OBOWIĄZUJĄCYCH FUNDUSZY W CHENNIE CITY 78. ŚWIADOMOŚĆ INWESTORA 79. świadomość inwestora wobec towarowego mienia KARVY 80. świadomość inwestora wobec towarowego mienia - KARVY SEC 81. WŁASNOŚCI INWESTYCYJNE DLA RYNEK ZABEZPIECZEŃ 82. zadowolenie z pracy 83. praca satysfakcja w przemyśle papierniczym 84. satysfakcja z pracy w przemyśle tekstylnym 85. satysfakcja z pracy w firmie soft ware 86. zadowolenie z pracy w przemyśle włókienniczym 87. poziom zadowolenia z pracy 88. satysfakcja z pracy pracowników w fabrykach tekstylnych 89. poszukujący pracy potencjał wiedzy wzmacniającej świadomość 90 Działania na rzecz pracowników w przemyśle stalowym 91. makroekonomiczne czynniki cen akcji 92. ZARZĄDZANIE I PRZEGLĄD KOLEJNOŚCI ANALIZA JEDNĄ 93. MOŻLIWOŚĆ RYNKU SPRZEDAŻY LICZKOWEJ MIĘDZYNARODOWYCH DŁUGOTERMINOWYCH GOTÓWEK DLA BHARTI CELLULAR LIMITED 94. wydajność operacyjna finansowa elektrowni SALEM STEEL PLANT 95. DZIAŁALNOŚĆ OPERACYJNA I FINANSOWA FIRMY ŻELAZNEJ I STEELU 96. SYSTEM OCZYSZCZANIA ZAMÓWIEŃ 97. org anizacyjna sala stalowo-salutowa 98. Klimat organizacyjny 99. klimat organizacyjny w przemyśle tekstylnym 100. KULTURA ORGANIZACYJNA 101. kultura organizacyjna, nad wszystkimi czynnościami, czynnik motywacyjny 102. SYSTEM PŁATNOŚCI 103. PERCEPCJA AGENCJI UBEZPIECZEŃ ŻYCIA 104. PERCEPCJA PRZEDSTAWICIELSTWO USŁUGOWE TELEFONÓW TELEWIZOROWYCH 105. Ocena wyników kadry kierowniczej pracowników LVB 106. ocena wyników 107. PREFERENCJA KLASY SPRZEDAŻY NA OPCJE RÓŻNYCH INWESTYCJI DOSTĘPNYCH DO TYCH 108. PRODUKT MIX SPB 109. RAPORT ZDROWOTNY I PORTFOLIO 110. rola HR w ogólnej produktywności 111. ŚRODKI BEZPIECZEŃSTWA I BEZPIECZEŃSTWA DOSTARCZONE DO PRACOWNIKÓW W XXXXX PORT TRUST, XXXXX 112. środki zapewniające bezpieczeństwo 113. poziom zadowolenia pracownika w różnych placówkach opiekuńczych 114. POZIOM SATYSFERYKCYJNY OBSŁUGI DOSTARCZANE PRZEZ TATU INDATA VIS-VIS ZAWODNIKÓW 115. WYBÓR WŁASNYCH MIESIĘCIA PRODUKTU MAKSYMALIZACJI ZYSKU w przemyśle papierniczym 116. STRATEGIE WZROSTU KLIENTÓW 11 7. badanie niewywiązujących się dealerów, aby przekształcić je w dealerów działających na rynku 118. STUDIA NA TEMAT POMOCY I NIEODZIELONYCH FIRMY POWIADOMIEJ FIRMA ICICI LOMBARD GENERAL INSURANCE COMPANY LTD. XXXXX Z ZALECENIAMI SZCZEGÓLNYMI DO 119. STUDIA O FIRMACH I PRACIE NA PRACACH 120. STUDIA O OCENIE KLIENTA O ICICI 121. STUDIA O SATYSFAKCJĘ Z KLIENTAMI 122. STUDIA W SPRAWIE WZORÓW INWESTYCYJNYCH I PREFERENCJI DETALICZNYCH INWESTORÓW W XXXXX CITY Z SPECJALNĄ REFERENCJĄ DO MUTUALNYCH FUNDUSZY, DLA KARVY 123. Badanie dotyczące modelu zakupów Finolex 124. zbadanie, czy opodatkowanie sprzedaje narzędzie ubezpieczenia na życie ze specjalnym odniesieniem do ICICI 125. STUDIUM WYKORZYSTANIA DLACZEGO STD. UŻYTKOWANIE PRZEZ KLIENTA KLIENTA W LATACH XXXXX JEST NIEWAŻYĆ NIŻ NARODOWA ŚREDNIA 126. system - projektowanie i rozwój systemu monitorowania produkcji w SNQS SOCKS 127. Skuteczność istniejącego systemu oceny w Indian Airlines i zaproponowanie środków na rzecz poprawy systemu 128. CAŁKOWITA KONSERWACJA WYDAJNOŚCI 129. różne drogi do obróbki ze szczególnym uwzględnieniem MF 130. WOKING CAPITAL MGT 131. Wielowymiarowa analiza zarządzania kapitałem obrotowym, technikami, narzędziami i zmieniającymi się wzorcami w przemyśle wytwórczym w XXXXXX. 133. Analiza osiągów marż zysków i strat Michingan Auto Insurance 134. ANALIZA ZASOBÓW KONSUMENTA NA SPRZEDAŻY AKCJONARNEJ I SPRZEDAŻY SPRZEDAŻY PIENIĄDZE FIRMY INDIABULLS LTD 135. ANALIZA ZASOBÓW KONSUMENTA W ZAKRESIE AKCJI SPRZEDAŻY I SPRZEDAŻY SPRZEDAJĄCEJ ZABEZPIECZEŃ KOTAKOWYCH 136. ANALIZA KONSUMENTA ZACHOWANIE WOBEC SHARE TRADING I SPRZEDAŻ PROMOCJA KARVY LTD 137. ANALIZA ZACHOWAŃ KONSUMENCKICH WOBEC SHARE TRADING I SPRZEDAŻY PROMOCJA GEOJIT SECURITIES LTD 138. ANALIZA FUNDUSZÓW KAPITAŁOWYCH FUNDUSZY MUZYCZNYCH O SPECJALNYM ZNIENIU DO USŁUG FINANSOWYCH APOLLO SINDHOORI 139. ANALIZA UBEZPIECZENIA amp IRDA SZKOLENIA 140. ANALIZA RYNKU RYNKOWEGO 141. ANALIZA RYNKU FOREX 142. analityczne ramy analizy finansowania inwestycji w istniejący mechanizm oceny projektów w banku 143. analityczne studium szkolenia w firmie XXXX 144. RAPORT ROCZNY ANALIZY finanse 145. ROCZNE SPRAWOZDANIE ANALIZY ADLABÓW 150. A-STUDY-ON-INWESTORZY-PERCEPTJI-TOWARZYSTWO-ONLINE-TRADING w Religare 152. ŚWIADOMOŚĆ RÓŻNYCH PRODUKTÓW FINANSOWYCH SPECJALIZACJA W RAMACH WZORÓW FINANSOWYCH W XXXXXX 155. Bankowość-marketing - całe badanie 156. OBRAZ OBRAZU 157. BRAND mgt PROJEKT 158. Brand-Image --- Apollo-Opony 159. Branding - mgt 160. Zarządzanie marką - atrakcyjność kategorii i szansa produktu 161. zarządzanie marką w sektorze komunikacyjnym 162. PROCEDURA BUDŻETOWA AN ANALIZA 163. KONTROLA BUDŻETOWA 164. BUDOWA STRATEGIA MARKETINGOWA 165. budżetowanie kapitału 166. analiza struktury kapitałowej 167. STRUKTURA I FIRMY DZIAŁALNOŚĆ 168. Budżetowanie kapitału 169. Model wyceny aktywów kapitałowych 170. kontrakty na kredyty na przyszłość 172. Sprawozdanie z zarządzania środkami pieniężnymi w Banku 174. Rynek cementowy - RYNKOWANIE RYNKU SPRZEDAŻY RYNKOWEJ SPRZEDAŻ SPRZEDAŻY 176. ANALIZA PORÓWNAWCZA KAPITAŁU WARTOŚCIOWEGO W RYNKU PODATKOWYM 177. Strategie oceny porównawczej w dziedzinie fuzji i przejęć 180. PORÓWNANIE W RAMACH MIĘDZYZNYCH FUNDUSZY 181. Porównanie-studium-ubezpieczenia na życie ICICI-HDFC 182. Zarządzanie odszkodowania 184. Konkurencja w hinduskim przemyśle stalowym 185. Konkurencyjna analiza handlu 186. konkurencyjna analiza pieniądza handlowego 187. ANALIZA COMPNY --- ITC 188. ZACHOWANIE KONSUMENTA W TRAKCIE EMU TRAKTATAMI Z REALIZACJĄ SZCZEGÓLNEJ ODNIESIENIU DO BRAMA-TAMBARAMA SEKTORA 189. FINANSOWANIE KORPORACYJNE I WARTOŚĆ KORPORACYJNA SPÓŁEK INDYJSKICH 190. ocena kredytowa 193. Ocena kredytowa Ocena 195. preferencje klientów wobec różnych marek oleju sojowego 196. utrzymanie klientów i zwiększenie sprzedaży na ograniczonym terytorium w ramach istniejącego potencjału - RELIANCE COMM 197. postrzeganie dealerów wobec SAMSUNGa 199 Rozwój strategii marketingowej w celu zaspokojenia ekspansji zdolności produkcyjnych Post 201. Czy ustalanie terminów rynkowych funduszy hedgingowych czas na rynku 203. Skuteczność wzmacniania problemów w rekrutacji 204. Pracownik - absencja 205. Empiryczna analiza hipotek kredytów hipotecznych podatek dochodowy 206. Empiryczne badanie stabilnej sytuacji finansowej na ryzyko i ryzyko Return 207. Relacje pracownicze 208. RETENTION PRACOWNICZY 209. projekt utrzymania pracowników 213. Eq ujmowanie niewiele firm IT 214. OCENA, FUNKCJE I WYKONANIE SYSTEMU BANKOWEGO W INDIA 215. Projekt EXIM Banku 216. ROZSZERZENIE (nazwa firmy) W REGIONIE WSCHODNIEJ PRZEZ MODEL BIZNESU KANAŁOWEGO LUB WŁASNEGO MODELU BRANŻOWEGO 218. FINANSOWANIE FINANSE 219. Procedury wywozowe i dokumentacji EXIM 222. Analiza czynników dla inwestowania 223. Czynniki wpływające na zachowanie nabywców 224. ANALIZA WYDAJNOŚCI FINANSOWEJ PRZEMYSŁU FARMACEUTYCZNEGO Z SPECJALNĄ ODNIESIENCIE DO BROKOWANIA KARWYCH 225. FINANSOWANIE I OCENA KREDYTOWA 226. Prognozowanie wkładu kapitałowego i optymalnych portfeli 227. ogólne badanie ICICI Bank Amplituda porównawcza urządzeń ICICI z innymi bankami 228. HDFC mis project 229. HOME LOAN - studia porównawcze 230. Inicjatywy z zakresu HR w przemyśle cementowym 234. wahania kursów indeksów indeksowych NSE 235. INDEKS VARIATION wzmacniacz PORTFOLIO MGT. 236. POMIAR ZMIENNY INDEKS PORTFOLIO MGT. A Analiza porównawcza udziałów w różnych gałęziach przemysłu 237. FLUKTURA TŁUMINIOWA I WPŁYW NA WYMAGANIA DOTYCZĄCE POŻYCZEK KONSUMENTOWYCH 238. PŁYWANIE INTERESÓW I WPŁYW NA POTWIERDZENIE POŻYCZEK DLA POŻYCZEK KONSUMENTOWYCH - ICICI SBI 239. INTERNATIONAL BUSINESS 240. raport z projektu międzynarodowego handlu 241. Marketing internetowy 242. Zarządzanie zapasami w finansach 243. Zarządzanie zapasami - projekt HR 244. Inwestycje w akcje 245. Opcje inwestycyjne praca dyplomowa-Finanse-Stock-Mutual-Funds-Forex 250. POZIOMA PERSPEKTYWY KLIENTA DLA UBEZPIECZEŃ STANDARDOWYCH HDFC i UBEZPIECZEŃ UBEZPIECZEŃ BIRLONII 251. Analiza dźwigni dźwigni finansowej 253. Zarządzanie i kontrola ryzyka dla instytucji finansowych 254. zarządzanie urazami w przemyśle BPO 255. Mar - Analiza danych dotyczących importu i eksportu branż i firm 256. UDZIAŁ W RYNKU AIRTEL 257. mapowanie mieszań marketingu 258. Marketing usług bankowych 259. MARKETING USŁUG POSTPAJĄCYCH IDEA 260. Marketi Plan - zasady marketingu 262. Mikrofinansja Inicjatywa na rzecz promowania dobrobytu w DDDDD W szczególnym odniesieniu do XXXX Banku 263. Zarządzanie i kontrola ryzyka w instytucjach finansowych 264. Organizacja-kultura-HR-Mobilink 265. Instrumenty rynku pieniężnego Sprawozdanie z projektu 266 267. POTRZEBY SZKOLENIA ROZWOJU 268. POTRZEBY SZKOLENIA 269. Produkty sieciowe tworzą nowe możliwości biznesowe 270. STRATEGIE OPCJI 271. Badanie Klimatyczne Organizacji 272. podstawowa analiza wyników 273. Ocena wyników - w JINDAL 274. Efektywność - Wpływ oceny 275. Analiza systemu oceny osiągnięć 276. Ocena osiągów w przemyśle izpat 278. OCENY PERFORMACJI I OCENA satysfakcji personelu 279. Zarządzanie portfelem (zarządzanie inwestycjami) 280. Zarządzanie portfelem i decyzja inwestycyjna 281. ZARZąDZANIE PORTFELEM POPRZEZ OKRESY MUTUALNE 283. PROBLEM WSPÓŁCZESNEJ DOSTĘPNOŚCI Z KAPITAŁEM PRACY DLA SMÓW 284. Kontrola produkcji 285. profi analiza tabulacyjna 289. Jakość pracy w BHEL 290. Jakość pracy w firmie TEXTILE 291. Jakość życia w pracy Ogólne (pasuje do wszystkich firm) 292. Analiza wskaźników 294. NIERUCHOMOŚĆ - Kluczowe czynniki w wycenie nieruchomości 295. rebranding liril do liril2000 297. Rekrutacja i problemy - w RECRIUTMENT CONSULTING 298. Rekrutacja selekcyjna w przedsiębiorstwie farmaceutycznym 299. Rekrutacja doradców życiowych w ICICI ostrożnościowym 300. Rekrutacja i selekcja w SEKTORZE UBEZPIECZEŃ 301. Rekrutacja i selekcja - ogólne (pasuje do wszystkich gałęzi przemysłu) 302. rekrutacja i wybór w firmie FACILITY MGT 303. Rekrutacja i selekcja w sektorze ubezpieczeniowym 305. Rekrutacja-selekcja w doradztwie personalnym 306. Rekrutacja-selekcja - LINIA HIND LTD 307. relacja między ryzykiem a zwrotem funduszy własnych funduszu powierniczego 308. SPRZEDAŻ DETALICZNA amp FEDERACJA KREDYTOWA W BIBLI XXXX BANK 309. bankowość detaliczna bankowa wycena wyników finansowych banku AXIS 310. Przegląd technik przyjęty b Zarządzanie zasobami ludzkimi w celu poprawy skuteczności szkoleń i rozwoju 312. ROLA WZÓR FINANSOWEGO W ZWIĄZKU Z NIENARUSZENIEM DO SPÓŁKACH - IDBI BANK 314. Finanse wiejskie w gospodarce indyjskiej (2) 315. ANALIZA SPRZEDAŻY I PORÓWNAWNA ANAYSIS SAMOLOTU ZE WSZYSTKIM SEKTOREM TELEKOMUNIKACYJNYM 317. Konto w rachunku oszczędnościowym Rachunek bieżący 318. JAKOŚĆ SERWISU W EMPIRICAL STUDY OCZEKIWANIA POSTĘPOWAŃ W WYRAŻENIU USŁUG FINANSOWYCH 321. przemysł stalowy 322. OCENA SEKTORA STALOWA 324. STRATEGIE PRZYJĘTE W ZWIĄZKU ZE SPRZEDAŻAMI W UBEZPIECZEŃ UBEZPIECZEŃ NA ŻYCIE HDFC 325. Badanie dotyczące usług wzajemnego zaufania, Fundusz 326. BADANIE OGÓLNEJ FIRMY UBEZPIECZENIOWEJ 327. BADANIE RYNKU MLEOWEGO, ANALIZA SWOTU 328. Badanie rynku i sprzedaży PCW Reliance 329. Badanie dotyczące zamówień i rozwoju doradców życiowych 332. Kredyty podporządkowane 334. ANALIZA TECHNICZNA KAPITAŁU WŁASNEGO 335. ANALIZA TECHNICZNA OF SampPCNX NIFTY INDEX IN INDIA 337. textile mgt. 338. wiedza na temat tolerancji na ryzyko, którą Inwestor może obsłużyć 339. Ryzyko uczenia się i teorii perspektyw dla inwestora beta 343. OCENA UZASADNIENIA ZRÓWNOWAŻONEGO KLIENTA DOTYCZĄCEGO JAKOŚCI SERWISU ZAPROPONOWANEGO PRZEZ LICIE PRZY UŻYCIU NARZĘDZIA ANALIZY GAZ 344. Badanie różne możliwości finansowe dostępne dla inwestycji 345. Śledzenie wyników finansowych funduszu inwestycyjnego 346. ZARZĄDZANIE KAPITAŁAMI W CIĄGU ZABEZPIECZEŚCIAMI XXXXX LIMITED 347. TRADYCYJNE PRZEZ ANALIZĘ TECHNICZNĄ 349. rozwój wzmacniaczy szkoleniowych 350. Training amp Rozwój w Saharze Indie Pariwar 351. SZKOLENIA I DEVLOPMENT w relacji pieniądze 352. Szkolenie HR-projekt 353. Potrzeby szkoleniowe Identyfikacja stowarzyszeń 357. Ważność modelu wyceny aktywów kapitałowych Wzorcowa stabilność ryzyka systemowego (beta) Badanie empiryczne na indyjskim rynku papierów wartościowych 358. WYCENA WIELKICH WIELKICH POCHODNYCH KREDYTÓW 359. różne typy inwestycje i jaki jest odpowiedni czas na zainwestowanie w inną opcję dostępną na rynku 360. VENTURE CAPITAL 361. Venture Capital in Indie 364. kapitał obrotowy ---- SIEMENS 365. ZARZĄDZANIE KAPITAŁEM PRACY 366. Zarządzanie kapitałem pracującym w ramach IRiESJI JAIN 367. Zarządzanie kapitałem pracującym w przemyśle tekstylnym 367.

No comments:

Post a Comment